8 mars

Oh no, jag börjar bli sjuk :(
Ont i halsen, huvudvärk (som jag precis försökt bota med kaffe) och fryser..
Hoppas det går över, helst tills imorgon.
Katja hängde med hem hit och käkade efter skolan och kolla några avsnitt scrubs.
Jag sov, typ.

Nu ska jag hoppa ner i soffan och läsa, sen är det semeldags!!
Det är ju trotsallt semeldagen.
Så ät massor semlor och ha en supertrevlig kväll!!
Puss



(Batteriet i datorn tog slut, så jag blev tvugnen att gå ner, leta fram laddaren, koppla in och starta datorn, endast för att posta detta inlägg. Bara så ni vet.)


Kommentarer
Postat av: Ann

Tusen tack :D 12:an är min favorit :D Hoppas inte du blir sjuk nu. Krya på dig :D Kram

2011-03-08 @ 19:38:15
URL: http://annherminehansen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0