14 mars

Min helg (fre-lör) har faktiskt varit väldigt trevlig, vilket får mig att fundera på hur himla trevlig den då skulle varit om jag inte varit sjuk!
I lördags kvälll var vi hemma hos boffa och åt och kollade på melodifestivalen.
När vi kom hem somnade jag dirr!
Igår tillbringade jag 5 timmar i en sporthall, vilket jag varmt kan icke-rekomendera när man är sjuk.
Därför gick jag hem och la mig och sov ända tills fram på kvällen, jag gick då upp och åt och läste lite, och sen gick och la mig igen!
Kände när jag vaknade imorse att det inte var någon bra idé att gå till skolan idag heller, så jag är hemma och bara tar det slappish och frisknar till!
Lite mer båtmässa!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hörrdödu du får ta och krya på dig.



Kan du inte maila över bilderna till mig?

SNEL HEST



Pusss

2011-03-14 @ 21:02:32
URL: http://mbjorling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0