19 maj

Filmen igår var grym! Den rekommenderar jag, för den har ju säkert ändå inte de flesta tänkt att se.. ;)
Hade lite sovmorgon imorse. Eller okej, nae. Egentligen, men jag sov hos Malin så jag gick upp ungefär en timme tidigare än vanligt för att åka med bussen..
De två första lektionerna var vi ute och filmade till våran svenska film. När vi var klara så satte vi oss och tittade på när c2 hade idrott, dumt gjort! Vi var tvugna att va med för de var så nåra, och efter det hade vi idrott. Så dubbelt upp! Dessutom blev vi dyngsura av regnet..
Efter skolan hängde Jonas och Matilda med hem och tittade på Romeo och Julia inför engelskan. Den rekommenderar jag inte. Speciellt inte slutet!
nu ska jag chillllla galet pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0