min helg

Som sagt var, i fredagskväll åkte vi ut till stugan. Grillade och åt, ute självklart! Sen precis när myggen höll på att invadera för fullt kom Johan och Johanna på besök. Så vi gick in och satte oss och pratade och hade det trevligt. Jag var dötrött så jag låg utslagen i soffan och försökte vara lite social iaf. Sen sov jag gott när jag väl gått och lagt mig vill jag lova! Vaknade upp till en helblå himmel. Så efter en frukost (ute, såklart) satte jag och Malin oss och solade. Det var skönt, tills det blev molnigt.. Men vi höll ut ett tag ;) Framåt eftermiddagen packade vi iordning och åkte hem för att göra oss iordning och sen åka vidare till Skärblacka. Där väntade en 70års överraskningsfest. Det var trevligt, inte ofta man träffar släkten sådär :)
Igår var det återigen vackert väder, så dagen tillbringades ute, i solen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0