Myskväll

Hade en jättemysig kväll igår, Lina kom förbi och vi satt och snackade och kollade på vår dansfilm oså :) När Malin slutade jobbet kom hon också och hälsade på. Vi käkade och Lina åkte hem för käk och kom sen tillbaka med Erica och en present till mig! En H&M onepejjs, MYSIGT!!!! Vi hade tänkt kolla på film, så jag laddade ner FAQ about time travel men på den var ljudet helt före, så jag laddade ner Water for Elephants, men den var det världens sämsta kvalle på så det slutade med att vi satt med bullar och saft och kollade på lotta på bråkmakargatan! Haha, men de var jättemysigt. Så blev jag av med allt mitt påskgodis som fanns kvar också! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0