24/5

Njuter av långhelg, haft två lediga dagar och har fortfarande två kvar. I torsdags lagade jag och Daniel riktig husmanskost, pannbiff, potatis och brunsås (muums) och kollade på film. Fredagmorgon gick jag upp tidigt för att vinka av Matilda men tog några timmar till i sängen efter det. Sen kom Hampus och vi åt en riktig brakfrukost och kollade på Känn ingen sorg innan han åkte till Göteborg för att springa Göteborgsvarvet. Ännu en av mina närmsta vänner som lämnar mig och Oslo, buhu. Igår var typ första sommardagen på hela året så vi låg ute i solen hela dagen, med undantag för en kycklingkebab till lunch. Igårkväll kom Frida hit och vi hade en riktig Eurovision-kväll med tacos, glass och jordgubbar, så himla mysigt!
 
 
Nu ska jag ta mig upp från sängen och gå till gymmet, puss och kram

Kommentarer
Postat av: Malin

Gött det låter!!!:) vill också vara i Oslo:)
Vi måste höras snart
Puuuss

2015-05-24 @ 12:03:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0