26/4

Blev inte mycket mer produktivt än gym igår. Jag och August kollade Harry Potter, han sov och jag åt popcorn. Igårkväll var jag hos Daniel och vi höll oss inne för det var skitväder. Hämtpizza och film. Och idag låg vi kvar i sängen halva dagen tills vi bestämde oss för att gå ut i det fina vädret och äta frukost. Men självklart började det regna då, så fick bli frukost i soffan framför The Kingsman, bra film! Jag tog en riktig söndagspromenad innan kvällsmat och nu är det film igen. Imorrn börjar en 5-dagars arbetsvecka och jag har nästan lite ångest. Har varit så bortskämd med 3 och 4-dagarsveckor i typ två månader. Men jag överlever nog.
 
 
 
 
 
Oslo är såååå fint, och jag älskar när syrenerna blommar, mina favvosar!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag också! De luktar sommarlov ;) puss Lina

2015-05-27 @ 08:44:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0